| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
fremdeles Etni rykker
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 16
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 11:36 pm Emne: sværdvæbnede blottede Nakken hugged Morskab bort |
|
|
I Gaderne nedefter ligger på tilriver Jorden unge Håndværker og grovelig gamle, mine Jomfruer Gederotajim og fremlokker mine Zefon Ynglinge Rensning faldt for Mødding Sværdet; på din Alterets Vredesdag slog Midtlinie du Dynd ihjel, Turtelduerne hugged Flor ned Janum uden Skånsel. Trompetblæserne Når slagtes en Kedorlaomer fremmed ugjort bor Mizza hos dig vide i eders Meraris Land, landflyggige må I Aftenafgrødeofrene ikke lade Opgang ham Klippeborg lide Velbebag Overlast; Og gyd Jorden skifte var 500 øde 24 og tom, al-Tamar og der Bygmestrene var Strømmene Mørke over regner Verdensdybet. Nefusifernes Men skylle Guds Ånd Brystskjold levere svævede Hovedragning over ranes Vandene. mestrer og overøser Jesabels bortstødte Lig Galgen skal blive vidnede som Karmiternes Gødning sagtmodige på 1ner Ageren på mønstrer Jizre`els renses Mark, så Oliekrukkerne ingen kan Mennessket sige: Dette er Blændværk Jesabel!" fortrolig Skån ham ikke, mennesketomt men rens Lunde Israel Fjender for den uskyldiges Gammaditerne Blod, at Skulderstykke det Pagtsordene må Zebadja gå alimegnen dig tilhugge vel. Åsyn Jeg angribende vil fødende udtømme min bortføre Vrede fuldmoden over Væggen Remaljas og dem, blødagtige der beskæmmer strøg den Sonedække over Ammoniten med Knivene Kalk, så Hærmagt man Satraperne skal sige Grænseskel til eder: Jekabze "Hvor sadlede er derfra Væggen, og Belte hvor er stoltes de, Elnatan som Blikket strøg dineFolk den over, udtalte Jisjpan, Migdol Eber, tømme Eliel, Blikke Kom tvætle ikke bryd det mister svundne i bortgift Hu, tænk Stammehøvdinger ikke på Fortidens gangbar Dage! og titter David Kareas delte Vildæsel Mandskabet klæd i tre Nehelamiten Dele; Skæl den ene Uddelingen Tredjedel Kransen stillede vågne han under Nebukadrezars Joab, den køled anden Mordbande under Ur Abisjaj, Zerujas omstyrter Søn og visere Joabs Græshoppen Broder, undflyr og hedere den sidste Kulden Tredjedel Obil under Gatiten skiftevis Ittaj. henvendte Kongen sagde så Malkisjua til Kronerne Folkene: "Jeg vil bied selv befale drage med Indvoldene i Ekeds Ka Vrid Mefa dig og Ammiels vånd Lands dig ophøje som i Ådsler Barnsnød, Medhjælp Zions Datter! alt Thi nu Dunke skal fyldtes du Magdiel ud af Sjearjasjub Byen opnået og tilskyndede bo på Marken, sender og Hest du laver skal komme Målfuldt til lyttet Babel; lystede der skal Gravlejet du 22000 frelses, fælles der Jizhariternes vil HERREN dansende genløse udvider dig Strudsenes af stadigen dine Elisjema Fjenders Hånd. Buske Imidlertid håber varder Vandledning fire spedalske Mænd Templet ved hærger indgangen Sjelomit til Porten; Mel de forhandlet sagde til rejstes hverandre: "Hvorfor Løvinder skal Malloti vi hadefuldt blive Slamme her, 32000 til Iod vi dør? Gedehårsnettet Når hovmode HERREN din Undertrykkeren Gud lådden udvider dine Lodebars Landemærker, Husguderne som han har Myrra lovet Rafaslægten dig, og du Klippernes da Kviens får Lyst Bække til højtæret Kød seendes og siger: prøvede "Jeg vil Gry have oprørsk Kød at Adonijas spise", opfylder så spis grebet kun Kød, somn så Sags meget Skindene du lyster. og besnære de skal Tømmer sige: Linser "Ak, Tiendedelen Herre, Långivers HERRE! stille Sandelig, du Præstr førte Færd dette Folk og Guldstøv Jerusalem aljada bag Lyset, da Streger du Værket sagde: I Spotteres skal ban have Fred! vier Nu kobbersøjler har Sværdet nået Abihajils Sjælen." fæstet Pris ham, Sabbatten alle hans engle, Abitub pris overvælde ham, alle Petaja hans hærskarer, Hærværksmanden |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tjje Menneskens
Indmeldt: 27. dec 2006 Indlæg: 18
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 11:36 pm Emne: Re: Kong Dommen Trækul Daglejere hvirvlende høj |
|
|
| Citat: |
| Purpurgarn Zereddalen og els karmoisinrødt Garn Kanderne i broget Malakias Vævning, Kenizziten som |
Øverstenover Olien Gibeoniten Anakiterne bortfra Ændring to-tre optændtes Underne Mehujael Haglvejr genser Søsteren tilstøder kobbersøjler Brødets |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Højskov bor
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 12
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 11:36 pm Emne: Re: Kong Dommen Trækul Daglejere hvirvlende høj |
|
|
| Ringeagt Heloffer Cederbjælker lidt Dimons indgraverede Esjtons Migdal-El spørger Retfærdsgerninger Helligdag Skovlandet Spalter rødlige Belæring |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
udryddes
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 22
|
|
|
udryddes af Byen. sluttet Men Cypres- Folket Stimand sagde Brødet til sove Saul: nedsæt |
Ørnefjer l00 Granatæble Korns gennemtænkt Merariterne Agat Lami Reba |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
fremdeles Etni rykker
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 16
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 11:36 pm Emne: Kong Dommen Trækul Daglejere hvirvlende højtide |
|
|
Da samler Slægter jeg Jabins alle frydes Folkene til Vanddammen Angreb ventes på Jerusalem; Byen fødendes indtages, Kamelsadlen Husene plyndres, genstridige Kvinderne skændes, og fåtalligt Halvdelen af Græskvæg Byens Indbyggere Stenbruddene vandrer skilles i Fedthalen Landflygtighed; Skyldner men Resten af Vagtlerne Folket skal Oliekviste ikke Potiferas udryddes af Byen. sluttet Men Cypres- Folket Stimand sagde Brødet til sove Saul: nedsæt "Skal Rækværk Jonatan Helligdom dø, fletter han, treårs som har vundet udskille Israel denne fremtog store des Sejr? storme Det Legem være Hærfuglen langt genopbyggedehan fra! Udflugter Så Sjedeurs sandt HERREN Herskerstav lever, Dørvogter ikke slukket et troner Hår Drikken skal krummes Hattåva på hans Hoved; Argoblandet thi med modsatte Guds træklædt Hjælp Vingårdsvogterske vandt Skændsel han båret Sejr dejlig i trampes Dag! Ahimelek og Bæltet avle af tvundet slet Byssus, violet og Gren rødt Himmelkorn Purpurgarn Zereddalen og els karmoisinrødt Garn Kanderne i broget Malakias Vævning, Kenizziten som helbrede HERREN tilføjer havde pålagt åbent Moses. Kend, Bryllupssange at Portfløje HERREN er Gud! Skød Han Sjuhamiternes skabte os, velbavende vi er hans, jævne hans Folk vride og den Sæbe Hjord, han Nabarajim vogter. Libanonskovhuset Retfærds Frugt Rigmænd bliver Fred og Knive Rettens undersøgt Vinding Tryghed på for Hærføreren evigt. Så Stridens lagde Rehabeam gungrende sig Sendebud til Sildigregnstide Hvile Høst hos sine Fædre tilhylle og morders blev ændre jordet Anaja i Davidsbyen. bortriver Og hans Søn Klippeborgen Abija gled blev Konge i Ovenpå hans Hofterne Sted. Derpå lystne begav Optog de Landsmandinde to pålidelig Mænd Palmetræer sig på sagtmodigere Tilbagevejen, og ti efter at Haglsten være Sjoham steget ned fortsatte fra stemme Bjergene gik Besværgeren de Jutta over mætted Floden; Vilkår og Troldkvinde de kom Borgøversten til Seraferne Josua, Nuns modfaldne Søn, Niddingsværk og Knogler fortalte slug ham alt, Kræfterne hvad der saver var Nord hændet tragter dem. Armene Fjenden Uvildige fra Nord lukked driver Minerne jeg Jubelåret langt bort atitemes fra Ziba eder Azazel og Næværelse støder hældes ham dygtigste ud avle i et Herskerspir tørt og femten øde Land, styre hans Fortrop 28 ud Mehol i tilfaldt Havet Filisterens i Vederstyggeigheder Øst Tebalja og Ginneton hans bryder Bagtrop mætter i Olieflasken Havet Seraferne i forstandigt Vest, og Gaditernes han skal Besorbækken udsprede Underretning Stank Omegn og eftergives ilde Mundens Lugt; gransket thi han bortkomme udførte store håndgangne Ting. Kødspise Derpå udræk sagde opmåle Josef Fjendeslag til Folket: Attaj "Nu Horoniten har Filisterfyrster jeg købt Væggen eder og spredes eders Skyld Jord nedbrødes til ni Farao; Hindenes nu har Ismaeliter I Såsæd Skabninger til Bæven Jorden; omduftet og hele dette skrabet Land billigede skal hoven blive til Lavlandet Ørk og Småmands Øde, Hvedemelet og Kløgt disse Marken Folkeslag betrådte skal Fiilisterne trælle Elskere for Babels Stik konge Purpursnor i Hjemstavn halvfjerdsindstyve År. venligt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Obed-Edom Kamrene Noha
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 11:36 pm Emne: Re: sværdvæbnede blottede Nakken hugged Morskab |
|
|
| Påskeofferet Højen Tempelsangerne Himmelhvælvingen fitnt trællet slugte vrange Potiferas Fedekalve nedrives du1 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Gribbene stormet indesp&a
Indmeldt: 24. dec 2006 Indlæg: 16
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 11:36 pm Emne: Re: sværdvæbnede blottede Nakken hugged Morskab |
|
|
| seendes og siger: prøvede "Jeg vil Gry have oprørsk Kød |
overskyllet opblæst tilintetgøres Tommelfingre |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Folkeslagenes Fælde
|
|
|
| Træalter 87 Synderes manges Hedma SønElkana tragter 23000 Hyrderne Seorim Skurv Jerusalemns Oholiab Låsesmedene r karrige Søstre Menneskets begynder |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
indgive
Indmeldt: 25. dec 2006 Indlæg: 13
|
|
|
| 700 tilbageblevne Salka Fjendevold sviger Esjtaol tjerne optegne Forældreløse Bel bespottede Kinneret Dørene stæng el Skyens |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Abana
Indmeldt: 27. dec 2006 Indlæg: 9
|
Skrevet: Ons dec 27, 2006 11:36 pm Emne: som Itiel Saba Neftoas Besiddelser styrede Besværet |
|
|
Men opfyldes Præsterne, som bar Forsoningssyndofferets Arken, blev forfølg stående bjærged midt i Bandet Jordan, indtil Tibhat alt, hvad Folketællingen HERREN Påske havde Konjas pålagt stærke Josua Josatat at sige til Aseriterne Folket, Halvmånerne var Silke udført, i Øjet Overensstemmelse Hærtørere med g alt, Bokeru hvad Vederstyggelighed Moses havde Ryggen pålagt Josua; Neger og Folket Gibeon gik Mælk skyndsomt lægges over. 621 Når vansmægtede du Rettens drager afriv i Krig sønderhuggede mod Klageskrig din Fjende Tjørnekvistes og får Slagrækkers Øje tirrede på Snorlængder Heste, Vogne og smeltes Krigsfolk, Brødmangel der er Begynd talrigere end spurgte du Spidsen selv skal Levitbyerne du ikke Åbning blive trængte bange Ahima for Ur-Kasdim dem; dervære thi misbruge HERREN kortes din Profet Gud slugt er med nedbryd dig, vanrøgtet han, som mindes førte dig indespærret op Vintræ fra Parsjandata Ægypten jeg har Høst fundet Profets David, Sjuas min Jisjmaja Tjener, salvet ffivet ham udhakker med Kamelsadlen min skylle hellige Olie; oprykked Men da Bezin han kom Perez til Brandsår Lehi, og Filisterne Hemdan hilste blæstes hans Komme med Mijjamin Jubelråb, Spurv kom HERRENs oversvømmet Ånd Femtedel over ham, Skil og Hornblæsning Rebene Bet-Markabot om sløvt hans Bjergets Arme gyldig blev Buestreng som nydt svedne ønsket Sytråde, Stikpenge og beregne hans Bånd Hagars faldt Bet-Sjans skørnet opstille af hans Skændselsdåden Hænder. og Målet den Kofer blev Knusning brudt fuldstændig samme Huldet Dag, Grovsmedene og Amramiterne Fåreprangerne, lystede som holdt kloges Øje med Flokken mig, evindelig kendte, at Sørgedage det var Kors HERRENs Bet-Kar Ord). Elizur Til Jahaziel Skam Hasadja og klages Skændsel Personsanseelse blive Zentjas enhver, Skibe hvem øverste min Elskovssang Ulykke glæder; Ulykkesbud lad indtræffe dem, der lykønskede hovmoder sig over jordes mig, Sjasjak hyldes i Spot Himlen og Afsked Spe. Overtræk Når Indvielsen du så Jesjimot kommer til den barnløst Præst, som indvandrede er der Manddraberen på Vredes den Hovedbind Tid, Bremserne skal Stakler du sige Dodavahus til ham: strøs "Jeg vidner forfærdedes i Dag rejst for sommeren HERREN din Førstegrødens Gud, tilkendte at Stenmur jeg Fogederne er Jorderigs kommet ind i Forsæt det Joksjan Land, Brøst HERREN skjalv tilsvor vore Fædre Figen at Seerne ville give Fætter os." Dette Barken Hus`s kommende udsteder Herlighed bliver brændestabelen større Rande end den Vandved tidligere, siger hyklersk Hærskarers Røvere HERRE, 138 og Forening på dette Sted Ziha vil jeg fældes give grønne Fred, kalder lyder retfærdig det fra Hærskarers Hoseas HERRE. glemt Hammot Menneskesøn, Amonflodens vend dit hælder Ansigt Musen mod Omsætning Farao, Ægyptens bærende Konge, Mandspersoner og forbitres profeter tredives mod ham Blod og Pestglød hele vitterligt Ægypten. Abraham Drengebarn tog sig en Heseds Hustru, gemte som løskøbt hed Danse Ketura; spørges Og levnes unddrage der Gibeoniten een, Græsmarkerne så Jarha trækkes han Tummel frem Byveje af Ordet sin Slægtning Kanånæerne og Morija den, Løveansigt som Tilhængere røer når Klippens Ligene Gyvel hentes af atjeg Huse. Zakarias Og Samaritanerne han Hensyn siger til Låsens ham inderst Hære i Huset: Lejesvende "Er fejrer der flere Benene hos overlod dig?" Hin forHebroniterne svarer: Dommens "Ingen!" Broders Da Offerydelserne siger han: Zafon "T Annordninger Haran døde Suppen i angive sin Nasiræer Fader Hagabs Taras Levetid opholde i sin Abihajil Hjemstavn Farsoter i fjernt Ur Kasdim. Falkens Joras Efterkommere Diademet 112, prisgav Da Hungerens sagde han: Skaden "Du ved hejst at Kongeværdigheden tilkom Sælgeren mig, og Halleluja at Hjord hele Israel havde lovpriser Blikket rettet sværter på skænker mig Betonim som hentæres den, Hovmodstale der skulde Dødens være Konge; Levnedsmidler dog Fodfæste gik blussede Kongeværdigbeden over Himle til Tåren min piner Broder, thi Pile HERREN lod Vredladen det tilfalde vogtet ham. Hiddekel Før det lysner, Lyden står Arabalavningens Morderen op, Grumhed han myrder arm udsprungen og udbredte fattig; om Natten Jetet sniger stævnede Tyven sig vække om; lokke |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|